Assortiment

Bekijk

“De kunst is om zo dicht mogelijk bij de verwachtingen te blijven van klanten.” | Nieuws

“De kunst is om zo dicht mogelijk bij de verwachtingen te blijven van klanten.”

Terug  |  Publicatiedatum : 2011

banner

Persbericht
Utrecht, 31 januari 2011

Dave Stapel (Dasta): “De kunst is om zo dicht mogelijk bij de verwachtingen te blijven van klanten.”

Leaders against routine: over innovatie en ondernemerschap

Met Leaders Against Routine neemt Media Plaza het initiatief om innovatie (weer) hoog op de agenda te zetten van ondernemend Nederland. Toekomstige ontwikkelingen op het gebied van ICT dwingen ons om scherp te blijven. Met bijzondere cases en visies en door best practices te delen biedt Leaders Against Routine een platform voor informatie en inspiratie om innovatie weer een centrale plek te geven in het ondernemen van de toekomst. Deze week Dave Stapel, directeur van Dasta.

Familiebedrijven hebben een eigen dynamiek. Je moet met je familie kunnen knallen, zeggen wat je op je lever hebt, en daarna weer verder kunnen. Als je het bedrijf van je vader overneemt, dan kan dat alleen als je elkaar respecteert. Je moet willen leren van je vader en je vader moet jou experimenten laten doen.

Het adagium van het bedrijf is voorzichtigheid. Niet te snel groeien, voor je bestaande klanten mag er niets veranderen. Ze moeten altijd op je kunnen rekenen en verdienen al je aandacht. Denk maar twee keer na en hou zelf de regie in handen. Ze moeten altijd op je kunnen rekenen en verdienen al je aandacht. Innoveren kan volgens Stapel altijd, want voorzichtigheid betekent niet dat er geen experimenten worden gedaan. Je doet het alleen bescheiden en rustig. De kunst is niet om wilde ideeën te bedenken. De kunst is juist om zo dicht mogelijk bij de verwachtingen te blijven van klanten. De pret a porter van de verpakkingen, eigenlijk.

De hele blog van Dave Stapel is te lezen op www.leadersagainstroutine.nl

Media Plaza
Media Plaza werkt doelgericht en praktisch met ondernemers om hun bedrijf future proof te maken. In 1993 is Media Plaza begonnen als ISDN kenniscentrum. Inmiddels geeft Media Plaza ondernemers ongezouten feedback zodat zij beter aan kunnen sluiten op de klanten van nu en morgen. Via de kanalen van nu en morgen. Internet en mobiel veranderen ons gedrag ingrijpend. Hele branches, zoals media en muziek staan daardoor onder druk. Leiding geven wordt anders, marketing wordt anders. Media Plaza heeft dat zelf op harde wijze moeten leren en vertelt graag haar verhaal, zodat anderen ervan kunnen leren.

Waar kunt u ons vinden




Waarom kiezen voor DASTA?

  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Eigen technische dienst
  • Snelheid van leveren
  • Snelheid van service bij storingen
  • Honderden aanverwante artikelen direct uit voorraad leverbaar
  • Persoonlijke benadering


Partner Logo's

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte!

Versturen
Offerte aanvragen

Categorieën

Koffie & Automaten Bekijk ...

Food artikelen Bekijk ...

Non-food artikelen Bekijk ...

Telefoonnummer 024 - 641 45 10